• head_banner_01

News

Soluzioni di marcatura di l'industria elettronica

1

Ci hè parechje cumpunenti è circuiti in l'industria di l'elettronica chì deve esse identificati è codificati, di solitu stampendu u numeru di parte, l'origine, l'icona, u tempu di produzzione, a data di almacenamiento è altre informazioni.À u listessu tempu, per fà tracciate e parti di i so prudutti, sempre più pruduttori di prudutti elettronici utilizanu l'equipaggiu d'identificazione inkjet per dà à ogni parte una identificazione unica, cumpresu codice SN, codice di supportu di basa di dati, codice à barre, codice bidimensionale, etc. .
L'impresora inkjet INCODE adotta a tecnulugia inkjet senza cuntattu, chì ponu risponde à i bisogni di l'industria elettronica per l'identificazione di u produttu, sia nantu à resistori minusculi è condensatori, connettori o altri cumpunenti grandi cum'è switch.A tecnulugia pò fà u travagliu.Per i codici a barre è i numeri in spazii minuscoli, l'altezza minima pò esse 0,7 mm.

2

A tecnulugia di trasfurmazioni laser hè un metudu di trasfurmazioni senza cuntattu, per quessa ùn pruduce micca estrusione meccanica o stress meccanicu, in particulare in linea cù i bisogni di trasfurmazioni di l'industria elettronica.A causa di l'alta efficienza, senza contaminazione, alta precisione è piccula zona affettata da u calore di a tecnulugia di trasfurmazioni laser, hè stata largamente usata in l'industria elettronica.

3

4

Funzioni di u produttu

A codificazione inkjet senza cuntattu INCODE ùn pruvucarà micca danni à i picculi cumpunenti elettronichi, è l'altezza minima pò ghjunghje à 0,7 mm.
Sistema putente, cù almacenamiento di discu U, aghjurnamentu di una chjave
Sistema di tinta stabile è affidabile, struttura simplice è costu di mantenimentu bassu
Ugello Ruby, ugello di sigillatura integratu, durable, stabile è affidabile

U laser hè vaporizatu direttamente nantu à a superficia di l'ughjettu in un mumentu, è pò ancu fà marchi chjaru nantu à parechji materiali o superfici irregulari à u stessu tempu.
A macchina di marcatura laser hà prezzu bassu, alta efficienza di travagliu, senza consumabili, prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia, è u mantenimentu hè più convenientu.
INCODE ricumanda a nostra tecnulugia di marcatura prufessiunale per voi per migliurà l'aspettu è l'effettu di a marca di u pruduttu è rinfurzà a competitività di u mercatu di u produttu.

5


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022