• head_banner_01

News

Soluzioni per l'etichettatura di l'industria farmaceutica

wps_doc_0

L'impresora inkjet industriale senza cuntattu INCODE hè largamente usata in u campu di l'etichettatura medica.L'inchiostru d'asciugatura rapida comestible pò esse stampatu direttamente nantu à a superficia di pasticchi, capsule, o altri imballaggi primari di medicini è altri imballaggi, cumprese a marcatura è a codificazione di vari tubi è strumenti medichi.A so qualità eccellente pò risponde cumplettamente i vostri bisogni individuali.U funziunamentu senza cuntattu è a microstampa in dimensioni cum'è 0,7 mm facenu un cumpagnu ideale per i fabricatori farmaceutici in u mondu sanu.

L'imprese a getto d'inchiostro della serie INCODE sò sicure, stabili è facili da operare, rispondenu à i bisogni di produzzione pulita in l'industria farmaceutica.L'effettu di codificazione chjaru assicura chì tutti i codici sò leghjite visualmente.A codificazione continua in linea risponde à i requisiti di velocità di produzzione di tutta a linea in l'industria farmaceutica.

wps_doc_1

A tecnulugia di marcatura laser hè stata promossa sottu u rapidu sviluppu di l'industria muderna.I marchi domestici di stampanti laser inkjet sò spuntati cum'è funghi dopu una pioggia di primavera.Cù u sustegnu di e pulitiche è a dumanda di i cunsumatori, l'imprese laser inkjet sò largamente usate in l'industria farmaceutica è l'industria di i dispositi medichi., brilla.Cum'è un equipamentu di marcatura di precisione in l'industria medica, sia l'accuratezza è a chiarezza è a finezza di u testu è di i grafici anu esigenze elevate.

L'impresora laser a getto d'inchiostro INCODE adopta laser di punta impurtati da i Stati Uniti è polarizatori di scansione à alta velocità impurtati da i Stati Uniti.Hè furnutu cù l'alimentazione è u driver originale di galvanometru.Hà un sistema elettricu anti-interferenza d'alta precisione, chì pò risponde cumplettamente à i requisiti di diversi indicatori in l'industria medica è farmaceutica.Non-tossicu, non contaminante, ecologicu è altre caratteristiche di trasfurmazioni significativu.

wps_doc_2

wps_doc_3

Funzioni di u produttu

Riduce i costi, riduce i consumabili è migliurà l'efficienza di a produzzione

Havi un effettu anti-falsificazione significativu, è a tecnulugia di codificazione chjara è durable pò inibisce efficacemente a falsificazione di l'identificazione di u produttu.

Tinta comestible, forte adesione, una varietà di tinta impurtata per risponde à e diverse esigenze

Qualità di u produttu affidabile, tutte l'imprese inkjet di Maixiutuo anu un disignu industriale maturu, un rendimentu stabile è affidabile, a macchina laser pò travaglià continuamente per 24 ore, u tempu senza mantenimentu hè più di 20.000 ore, è a gamma di adattazione di a temperatura hè larga (5 ~ 45). ℃).), largamente utilizatu in i campi di produzzione è imballaggio di diverse industrii

Prutezzione di l'ambiente, sicurità, a stampante inkjet Machouto ùn pruduce micca sustanzi chimichi chì sò dannusu per u corpu umanu è l'ambiente, in cunfurmità cù i standard GB7247-87, GB10320-88, hè un pruduttu d'alta tecnulugia ecologicu.

Codice di Supervisione Elettronica di Drug

【Targeted】 U sistema di gestione di codice di supervisione elettronica di droghe hè destinatu à surviglià u statu di droghe in u prucessu di produzzione è di circulazione, rializendu a tracciabilità di u produttu è a gestione di i dipartimenti regulatori è l'imprese di produzzione, è a salvaguardia di i diritti legittimi è l'interessi di i pruduttori di droghe è i cunsumatori.

[Scopiu] S'appoghjanu nantu à a piattaforma naziunale di a rete di amministrazione di droghe chì copre tuttu u paese per compie a ricerca di u statutu di u produttu, a tracciabilità è a gestione.

【Funzione】

(1) U prucessu tutale da a produzzione, a distribuzione, u trasportu, u almacenamentu à a distribuzione à l'istituzioni mediche hè sottu à a tutela di u dipartimentu di regulazione di droghe.

(2) Informate nantu à a produzzione, u funziunamentu, l'inventariu è u flussu di ogni scatula, scatula è batch di droghe chjave in tempu reale, è ponu traccia rapidamente è ricurdà in casu di prublemi.

(3) Avvisu d'infurmazione: 1. Avvisu anticipatu di pruduzzione è operazione oltre a qualificazione di ogni impresa;2. Early avvirtimentu di u voluminu di vendita di droga anormali, chì pò esse ghjustu s'ellu ci hè abusu di droga, o a pussibilità di un gran numaru di droga esse vindutu in un cortu pirìudu di tempu, indettendu un pussibbili avvirtimentu epidemia di malatia;3. , A quantità è a varietà di i medicini mandati è ricivuti sò verificati è avvirtimenti precoci, è se a perdita di medicazione pò esse truvata in u tempu.

(4) Terminal mobile infurzà a lege.I supervisori di droghe è l'ispettori ponu fà inspeczioni in tempu reale in u locu convenientemente attraversu i sistemi mobili di l'applicazione di a lege, cum'è per Internet, o per i telefoni cellulari.

wps_doc_4


Tempu di Postu: Oct-10-2022