• head_banner_01

News

Consumabili di stampante è effetti di stampa

1

INCODE sviluppa, produce è vende più di 100 tippi di consumabili cum'è inchiostri è solventi.In modu di megliu creà valore per i clienti, hè stata seguita a vitezza di aghjurnamentu prodottu di cumpagnii stranieri avanzata equipaggiu marcatura.U scopu generale di i prudutti di consumabili di INCODE hè di impegnà à migliurà a prestazione di l'equipaggiu di marcatura di stampanti a getto d'inchiostro, aiutendu i clienti à furnisce efficienza di produzzione è risparmiu di i costi, è à furnisce à i clienti inchiostri è solventi stabili, chjaru, di alta qualità Effettu di marcatura inkjet di qualità. .

Funzioni di u produttu

◆Proprietà fisicochimica di pigmenti, resine, solventi è additivi

◆Odore: odore spiciale picante

◆Solubility: ligeramente soluble in acqua, facilmente miscibile cù solventi organici

◆ Densità (20 ℃): 0,8 ~ 0,9 g/c

◆Viscosità (25℃): 5±1CPS

Una varietà di formulazioni di prudutti per risponde à e diverse esigenze di i clienti

◆ Decolorazione di riscaldamentu

◆ Impermeabile

◆Qualità alimentaria

◆ Leghjite in a macchina

◆ "Verde" à base d'acqua

◆ Indurimentu UV

◆ Film permeable à l'oliu

◆ Ùn fade

◆Anti-migrazione

Fabbricazione originale, assicurazione di qualità

L'acquistu di inchiostri non originali di bassa qualità causarà danni à a vostra stampante è à l'altri equipaghji di marcatura, riduce u rendiment di codificazione, porta à una qualità di codificazione ridutta, è u costu bassu di consumabili, cum'è inchiostri di bassa qualità di prezzu à a superficia, salvendu un pocu. i costi, ma per via di i so prublemi di qualità, dannu l'equipaggiu di u cliente.A cunsiguenza di stu "saving" hè chì u cliente spende più soldi per mantene l'equipaggiu, rimpiazzà e parti, è ancu pagà per i tempi di inattività.

Ricerca è sviluppu simultanea, cumplettamente cumminata cù l'equipaggiu

Per assicurà chì l'inchiostro INCODE pò ottene u megliu effettu è operà à un altu livellu nantu à a stampante, a serie di inchiostri INCODE si basa nantu à l'alte capacità di R & D di a fabbrica tedesca, è dopu assai tempu è teste multi-ambientali in Cina. , pò scuntrà cumplettamente l'uriginale Mettimu solu a qualità di tinta furnita da u fabricatore in u mercatu per furnisce servizii per i nostri clienti.Fighjemu nantu à assicurà a qualità di l'inchiostro è altri consumabili, assicurendu l'effettu di codificazione è a stabilità è a precisione di a macchina.

I risultati di codificazione

2 3


Tempu di Postu: Nov-04-2022