• head_banner_01

News

Rapportu: Nuvelli Dispositivi Farmaceutici è Medici Innovativi à PACK EXPO Las Vegas

L'editori di PMMI Media Group si sparghjenu in i numerosi stands in PACK EXPO in Las Vegas per purtà stu rapportu innovativu. Eccu ciò chì vedenu in e categurie di dispositivi farmaceutici è medichi.
Siccomu a cannabis medica rapprisenta un segmentu di u mercatu di cannabis in rapida crescita, avemu sceltu di include duie tecnulugia innovative di imballaggio in relazione à a cannabis in a sezione Farmaceutica è Dispositivi Medici di u nostru rapportu d'innuvazione PACK EXPO. Image #1 in u testu di l'articulu.
Una sfida maiò in l'imballaggio di cannabis hè chì a varianza di u pesu di e lattine viote hè spessu più grande di u pesu tutale di u pruduttu chì hè imballatu. U Sistema di Pesatura Totale Tare elimina ogni incongruenza pisendu i vasi vioti è poi sottraendu u pesu di i vasi vioti. da u pesu grossu di i vasi pieni per determinà u pesu netu propiu di u pruduttu in ogni vasu.
Spee-Dee Packaging Machinery Inc. hà introduttu un tali sistema utilizendu PACK EXPO Las Vegas. Questu hè un sistema di riempimentu di cannabis rapidu è precisu (1) chì cuntene picculi fluttuazioni in u pesu di i vasi di vetru, eliminendu cusì u prublema di l'imprecisione di u pruduttu sprecu.
A precisione di 0,01 g di u sistema riduce i perditi di u produttu costosi per 3,5 à 7 g di dimensioni di riempimentu. U stabilimentu vibratori aiuta à u flussu di u produttu in u container. U riempimentu più veloce è precisu di fiori o cannabis macinatu nantu à u mercatu.
In termini di rapidità, u sistema hè capaci di eseguisce più veloce di quantu parechji pruduttori necessitanu. Riempie accuratamente da 1 gramma à 28 grammi per canna di fiore o cannabis macinata à un ritmu di 40 lattine / minutu.
Image # 2 in u testu di l'articulu. In più, stu novu sistema di riempimentu di cannabis presenta un disignu simplice chì permette una pulizia accurata. L'imbutu igienicu è u sistema di consegna assicuranu un riempimentu igienicu di cambiamentu rapidu, mentre chì u quadru in acciaio inox è a basa aperta eliminanu i spazii di stash. permette cleaning.Tool-less, quick-change spiders è guide permette di cambiamenti di produttu prestu.
Orics hà lanciatu una nova macchina M10 (2) cuncepita per un pacchettu speciale resistente à i zitelli chì cuntene candy bars infusi di CBD. I machini di movimentu intermittenti anu dui arnesi muntati nantu à un turntable. L'operatore carica a termoforma in quattru cavità di un strumentu, è poi mette un candy bar in ogni cavità. L'operatore poi appughjà dui buttoni per inizià a macchina. L'attrezzatura appena caricata hè rotata à l'evacuazione, backflush è capping station.When u capu hè in u locu, u strumentu di quattru camere gira fora. di a stazione di sigillatura, l'operatore sguassate u pacchettu finitu, è u ciclu ripete.
Mentre a maiò parte di questu hè una prucedura MAP abbastanza convenzionale, ciò chì hè notevule di sta applicazione da un puntu di vista innovativu hè chì u cuntainer PET termoformatu hà tacche di manca è destra pensate per inserisce in una scatula di cartone.slot in quale hè inseritu l'imballu primariu.I zitelli ùn ponu micca leghje l'istruzzioni di unpacking nantu à u cartone, è per via di e tacche di manca è destra nantu à l'imballu primariu, ùn sanu micca cumu tira l'imballu primariu fora di u cartone. pack per dissuadà ancu i zitelli da accede à u pacchettu principale.
Una cumpagnia chjamata R&D Leverage hà presentatu contenitori di tablette è capsule particularmente intelligenti in a categuria di plastica, a cumpagnia principarmenti strumentu Image #3 in l'articulu text.maker per iniezione, colpu è iniezione stretch blow molding machinery.But hà avà ghjuntu cù una patente. -pending injection stretch bllow-molded bottle concept, chjamatu DispensEZ (3), cù una sorta di rampa nantu à u muru internu induve a spalla scontra u collu. Allora, quandu si ghjunghje à una tavuletta o una capsula da l'internu, scorri direttamente fora di u collu. a rampa piuttostu ch'è appesa nantu à a spalla interna. Questu hè chjaramente destinatu à l'anziani è à l'altri chì a so destrezza rende a dispensazione di pilules è pasticchi sfida à u megliu.
Kent Bersuch, specialista anzianu di molding in R&D Leverage, hà avutu l'idea dopu avè trovu frustratu cù vitamini è medicazione chì si accumulanu nantu à e spalle di i buttigli. è cascà in u drenu ", disse Bersuch. "In ultimamente, aghju riscaldatu una buttiglia cù una pistola di calore è aghju creatu una rampa nantu à a spalla di a buttiglia.È cusì hè natu DispensEZ.
Tenite in mente chì a R&D Leverage hè un fabricatore di strumenti, cusì a gestione ùn hà micca prughjetti di fabricà buttigli nantu à una basa cummerciale. Invece, u CEO Mike Stiles hà dettu chì a cumpagnia cercava una marca chì puderia cumprà o licenziate a pruprietà intellettuale daretu à u cuncettu. Avemu ricivutu numerose dumande da i clienti potenziali chì stanu attualmente evaluendu i nostri schedari di patenti è cunsiderendu l'opzioni ", hà dettu Stiles.
Stiles hà aghjustatu chì mentre u sviluppu di a buttiglia DispenseEZ s'appoghjava nantu à l'usu di un prucessu di reheat è stretch blow molding in dui fasi, a funzione di dispensazione cunvene puderia ancu esse incorporata in qualsiasi di i metudi seguenti:
Questa funzione hè dispunibule in una varietà di dimensioni di finitura (33 mm è più grande) è pò esse incorporata in cuntenituri cù esigenze esistenti resistenti à a manipulazione o à i zitelli.
U trasportu sicuru di mostra hè una parte impurtante di l'affari di a salute, ma assai trasportatori portatili chì prutegge i campioni sensibili à a temperatura sò voluminosi è pesanti. .
À l'Expo Medical Packaging, u Gruppu CAVU hà presentatu u so prote-go: un sistema di trasportu di mostra ligeru (4) chì prutege i farmaci sensibili à a temperatura è i dispositi medichi da a prima riunione di u ghjornu à l'ultima.
A cumpagnia hà sviluppatu u sistema per u trasportu di una varietà di cuntenutu - farmaceutica, equipamentu medicale, è altri campioni biomedicali - cù esigenze di temperatura variate in tutte e stagioni. Pesendu menu di 8 liri, hè un pruduttu ligeru chì hè faciule per i venditori di trasportà.
U prote-go hè un saccu di tote morbidu, a prova di perdite chì pò esse persunalizatu. "Cù più di 25 litri di spaziu di carichi utili, u tote aghjunghje spaziu per un laptop o altri accessori", disse David Haan, CAVU Product Manager. "U megliu. di tuttu, u trasportatore di mostra prote-go ùn hà micca bisognu di un prucessu di imballaggio è cundizionamentu longu o cumplessu.Perchè u sistema hè cuncepitu cù materiali di cambiamentu di fasa, u sistema pò esse resettatu semplicemente almacenendu u tote durante a notte, aprendu è à a temperatura di l'ambienti ".
In seguitu, guardemu à i diagnostichi, a dumanda per quale hè stata in crescita. Tuttavia, i reagenti di diagnostichi di imballaggio ponu esse sfida per una quantità di motivi:
• L'agenti forti ponu interagisce è ancu attaccà i sigillanti utilizati cù l'opzioni tradiziunali push-through foil.
• Caps deve esse faciuli à pierce mentri furnissi un barrier.Equipment forti abbisogna un altu gradu di ripetibilità.
• Ci hè una larga gamma di materiali utilizati per fà i pozzi di reagenti, per quessa, a tapa deve esse inserita in u cuntinuu mentre ancu esse capace di sigillà à superfici di sigillatura strette.
Paxxus' AccuPierce Pierceable Foil Lid (5) hè un materiale compositu custituitu da una foglia d'aluminiu altamente cuntrullata cù u sigillante Exponent™ di Paxxus, resistente chimicamente, alta barriera - chì permette u passaghju di sonde chì necessitanu una forza bassa in teste sensibili Agulla per un pulitu, veloce. ambienti di puntura.
Image #5 in u testu di l'articulu. Concepitu per a precisione in l'applicazioni di diagnostica, pò esse usatu cum'è una copertina o cum'è un cumpunente di u dispusitivu stessu.
À PACK EXPO, Dwane Hahn hà spiegatu un grande mutivu perchè l'innuvazione di diagnostica hè in crescita. "COVID-19 hè per l'industria di diagnostica ciò chì a NASA hè per a scienza di i materiali.Quandu pruvemu di mette qualcunu nantu à a luna, assai innuvazione è finanziamentu hè necessariu per sustene a creazione di materiali critichi per a missione, solu perchè assai di i materiali ùn sò ancu dispunibuli hè statu inventatu ".
Mentre l'emergenza di COVID-19 hè una tragedia innegabile, u sottoproduttu di a pandemia hè un afflussu di innuvazione è investimentu. "Cù COVID-19, a necessità di scala à una velocità senza precedente senza sacrificà a precisione presenta una serie di sfide.Di sicuru, per affruntà queste sfide, novi idee è cuncetti sò generati cum'è un subproduttu inerente.Quandu questu quandu u fenomenu si verifica, a cumunità d'investimentu piglia nota, cù finanziamentu dispunibule sia per i startups sia per i grandi incumbenti.Stu investimentu maiò hà da cambià senza dubbitu u paisaghju di diagnostichi, in particulare per e cumpagnie chì rispondenu à e novi aspettative di i cunsumatori per a velocità è a capacità di pruvà in casa ", hà dettu Hahn.
Per risponde à sta dinamica cambiante è e dumande di u mercatu, Paxxus hà sviluppatu tappi per una larga varietà di cumposti, cumprese reagenti di dimetilsulfossidu (DMSO), solventi organici, etanol è isopropanol.
Stu pruduttu hè versatile, termosigillabile cù i materiali più cumuni di reagenti (polipropilene, polietilene è COC) è hè cumpatibile cù una varietà di prucessi di sterilizazione. ""Questu ùn hè micca u casu cù i tecnulugii tradiziunali di foglia push-on chì ùn sò micca cumpatibili cù certi prucessi di sterilizazione".
A volte in e scienze di a vita, una suluzione adattata per a pruduzzione chjuca è mediana hè assai impurtante. Alcune di queste sò Image #6 in u testu di l'articulu. On presentata à PACK EXPO Las Vegas, cuminciendu cù Antares Vision Group. A cumpagnia hà prisentatu u so novu standalone. modulu per l'aggregazione manuale di casu à l'Expo Medical Packaging (6). U sistema hè ancu capaci di sustene l'operazioni di rilavorazione post-batch in magazzini è centri di distribuzione, ideale per quelli chì cercanu di scuntrà i bisogni di sicurezza di a catena di supply DSCSA imminenti cù volumi chjuchi à mediu chì ùn hè micca bisognu di l'automatizazione completa.
I prudutti aggregati sò un prerequisite necessariu per l'invio di dati aggregati. Un recente sondaghju HDA di prontezza per a serializazione hà dichjaratu chì "più di 50% di i fabricatori pensanu à aggregate à a fine di 2019 è 2020;"Meno di a mità sò avà aggregating, è guasi 40% farà cusì da 2023. Ddu numeru hè sopra da un quartu di l'annu passatu, suggerenu chì e cumpagnie anu cambiatu i so calendari.
Chris Collins, Sales Manager di Antares Vision Group, hà dettu: "A Mini Manual Station hè stata sviluppata cù u spaziu limitatu cù a maiò parte di l'imprese di imballaggio.Antares hà vulsutu furnisce u mercatu cù una soluzione flexibule è costu-efficace attraversu un disignu compactu ".
Sicondu Antares, basatu annantu à una ricetta per una situazione specifica - per esempiu, u numeru di cartoni per casu - l'unità di aggregazione di Mini Manual Station emette l'etichetta superiore di u containeru "parent" una volta chì un numeru predeterminatu di elementi hè statu scansatu in u sistema.Image # 7 in u testu di l'articulu.
Cum'è un sistema manuale, l'unità hè cuncepita ergonomicamente cù un accessu multi-puntu faciule è un scanner portatile sempre attivu per una lettura di codice veloce è affidabile. Mini stazioni manuali sò attualmente operate in attrezzature farmaceutiche, mediche è nutraceutiche.
I quattru macchine da banco chì custituiscenu a serie Groninger LABWORX (7) sò pensate per aiutà e cumpagnie farmaceutiche à passà da u bancu à u mercatu è à risponde à i bisogni di R&D, prucessi clinichi è farmacie cumposti.
A cartera include duie unità di riempimentu di liquidu - cù pompe peristaltiche o rotative à pistoni - è sistemi di posizionamentu di tappi è crimping per vial è siringhe.
Cuncepitu per i bisogni "off the shelf", questi moduli accoglie oggetti pre-riempibili cum'è fiale, siringhe è cartucce, è presentanu brevi tempi di consegna è a tecnulugia QuickConnect di Groninger per tempi di risposta più rapidi.
Cum'è Jochen Franke di Groninger hà spiegatu in u spettaculu, questi sistemi rispondenu à a necessità di u mercatu di sistemi di tavulinu muderni per una varietà di applicazioni, cumprese a medicina persunalizata è a terapia cellulare. U cuntrollu di u sistema à duie mani significa chì ùn ci hè micca bisognu di guardie, mentre chì u disignu igienicu rende a pulizia. quick and easy.They sò cuncepiti per i chjusi di flussu laminare (LF) è isolatori è sò assai resistenti à H2O2.
"Queste macchine ùn sò micca guidate da camma.Sò cuncepiti cù servomotori è sò più adattati per u trasferimentu à i sistemi di produzzione cummerciale ", disse Franke. Hà dimustratu a cunversione in u stand, chì hà pigliatu menu di un minutu.
U cuntrollu wireless via una tavuletta o un laptop aiuta à eliminà u persunale extra in a sala pulita, mentre furnisce a connettività da un solu dispositivu portatile à unu o più sistemi di desktop. Accessu più faciule à e dati per l'analisi è a decisione. cuncepisce è furnisce una registrazione automatica in batch in forma di file PDF.Image #8 in u testu di l'articulu.
Packworld USA debuta u novu PW4214 Remote Sealer per Life Sciences (8), chì include un capu di sigillatura capace di accettà filmi finu à circa 13 pollici di larghezza è un armadiu di cuntrollu split cù un HMI touchscreen.
Sicondu Brandon Hoser di Packworld, a macchina hè stata sviluppata per inserisce una testa di sigillatura più compatta in a guantera. "A separazione di a testa di sigillatura da i cuntrolli / HMI permette à l'operatore di cuntrullà l'accessu fora di a guantera mentre riduce l'impronta di a macchina in u guantu. scatula ", disse Hoser.
Stu cuncepimentu di testa di sigilli compatti hè ideale per l'usu in cabinets di flussu laminare. I superfici facili da pulire cumplementanu l'applicazioni biologiche è tissuti, mentre chì l'interfaccia touchscreen di Packworld hè conforme à 21 CFR Part 11. Tutte e macchine Packworld sò conformi ISO 11607.
A cumpagnia basata in Pennsylvania nota chì una diferenza impurtante in i termocoppi di Packworld hè chì a tecnulugia TOSS utilizata - chjamata VRC (controlu di resistenza variabile) - ùn usa micca termocoppi. , è a natura lenta inherente di i termocoppii, un puntu di misurazione unicu, è a natura di i consumabili ponu creà prublemi di coerenza. A tecnulugia TOSS VRC "invece misura a resistenza di a cinta di sigillatura di calore in tutta a so lunghezza è larghezza", dice Packworld. "Sapi. quanta resistenza hà bisognu di a cinta per ghjunghje à a temperatura di sigillatura ", chì permette un sigillamentu termicu veloce, precisu è coherente, chì hè criticu per l'applicazioni sanitarie.
RFID per a tracciabilità di u produttu cuntinueghja à guadagnà trazione in i settori di e scienze di a vita è di i beni di u cunsumu. I prudutti sò avà pruduzzione di l'applicazioni d'alta velocità chì ùn interrompe micca a produzzione. À PACK EXPO Las Vegas, a marca ProMach WLS hà introduttu a so ultima soluzione di tag RFID (9). ).A cumpagnia hà adattatu u so applicatore di etichette sensibili à a pressione d'alta velocità è l'impresora di etichette per utilizà a nova tecnulugia RFID per vials, buttigli, provette, siringhe è dispositivi. assistenza sanitaria per l'autentificazione è u cuntrollu di l'inventariu.
Image #9 in u corpu di l'articulu. I tag RFID sò dinamichi in quantu ponu chjappà in dati variabili selezziunati mentre permettenu à l'altri dati variabili per esse aghjurnati durante a vita di u pruduttu. I sistemi di salute prufittà di u seguimentu dinamicu di u produttu è l'aghjurnamenti, cum'è a dosa è a data di scadenza. Cum'è a cumpagnia spiega, "Questu simplificà u cuntrollu di l'inventariu per l'utilizatori finali mentre furnisce i pruduttori cun verificazione è autenticità di u produttu".
Siccomu i bisogni di i clienti varianu da e implementazioni di l'etichettatura nova à l'opzioni modulari off-line, WLS introduce etichettatrici, sistemi di applicazione di etichette è stand di stampa:
• L'etichettatori RFID-Ready utilizanu etichette sensibili à a pressione cù inserti RFID incrustati in i trasduttori, mentre mantenenu l'integrità di u chip RFID è l'antenna. à u pruduttu, è ri-autentificatu (cum'è necessariu), "i rapporti WLS. A stampa di dati variabili cù sistemi d'ispezione di visione pò esse cumminati cù etichettatori RFID-Ready.
• Per i clienti chì vulianu mantene e so etichette esistenti è incorpore RFID, WLS offre una opzione flexible in a so applicazione di etichetta attivata per RFID. U primu capu di l'etichetta libera l'etichetta sensibile à a pressione standard nantu à u tamburu di vacuum, mentri a seconda testa di l'etichetta sincronizza è centra. a liberazione di l'etichetta RFID umida nantu à l'etichetta sensibile à a pressione standard, chì permette à u tamburinu di vacuum di liberà l'etichetta RFID bagnata à l'etichetta sensibile à a pressione standard nantu à u produttu Etichette sensibili à a pressione. à u pruduttu, cù l'opzione di ri-autentificà se necessariu.
• Per una soluzione off-line, i Stands di Stampa RFID-Ready sò pensati per stampà nantu à etichette sensibili à a pressione cù inserti RFID incrustati in cunvertitori. Aduttà etichette RFID senza cambià o aghjurnà l'etichettatori esistenti ", hà dettu a cumpagnia. "I Stand di stampa RFID-Ready ad alta velocità combina l'ispezione di visione completa di l'etichetta cù u rifiutu di l'etichetta è a verificazione per verificà e etichette stampate è etichette codificate RFID.
Peter Sarvey, Direttore di Sviluppu di l'Affari in WLS, hà dettu: "L'adopzione di tag RFID hè guidata da i pruduttori di dispositivi farmaceutichi è medichi chì volenu offre una tracciabilità è autentificazione di i prudutti megliu, è ancu l'utilizatori finali chì anu bisognu di prudutti cù impronte digitali dinamiche per seguità. dosi è inventariu.I tags .RFID sò preziosi per ogni industria interessata à migliurà a tracciabilità è l'autentificazione di u produttu, micca solu l'uspitali è i farmacie.


Tempu di Postu: Apr-14-2022